6 maj 2012

Toast

Alltså om man ser såpass mycket film som jag gör, så måste man ju då och då gå på en mina. Men att hyra en sån här film?? Vad och Hur tänkte jag????!!!!!

Inte ens när jag läser om den känner jag igen att jag ska ha velat se den. Men jag har ju lagt upp den på listan, helt uppenbart. Men oförklarligt!

Filmen utspelar sig på 60-talet i England. En kille försöker bräda sin styvmor i den kulinariska konsten. Jamen hallå?! (Jag hade fått för mig att filmen handlade om en tjej som skulle imponera på sin svärmor med att visa sina konster i köket.)
Visst, det finns lite engelsk humor här, men det är mest sorgligt och delvis pinsamt.

Jag vet att Helena Bohem Carter är en firad skådespelerska, men jag tycker hon väljer mycket märkliga filmer, den här inkluderad. Tur att den bara var 1 timme och 36 minuter lång.....

Toast

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar