3 juli 2012

Immortals

Men herregud!!! Här hade jag förväntat mej mycket mer, något i stil med "Clash of the Titans" men icke! Detta är en otroligt blodig film, ofta i slowmotion, så man riktigt ser hur blodet skvätter och sprutar. Nää det är inte min grej. Det går att se den i 3D också, men varför skulle man vilja ha hela vardagsrummet nerblodat?!

Lång var den också, 1 timme och 50 minuter, men så länge tittade inte jag, körde på dubbel hastighet så man hör ljudet ändå. Tycker det räckte mer än väl.
Mickey Rourke är läskigt passande i rollen som Hyperion, filmens äkreskurk. Han är riktigt strålande, men de övriga är väl mest bildsköna.

Nä hörrni, spara på tiden och se nått annat!
Maken frågade varför jag hyr sånt här, men i innehållsförteckningen så låter det bra. Och med tanke på att jag hyr och ser väldigt mycket film så måste man ju nån gång gå på en mina och få hem nått riktigt stolpskott. Som den här.... Det är egentligen inte så konstigt!

Immortals

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar