2 februari 2012

Hyrda filmer 2008

Nu när jag börjar gå igenom filmerna, så undrar jag hur jag hunnit se alla. Vissa är jag tvungen att kolla upp för jag minns inte vad den handlade om, men de flesta har varit bra.

Här är listan på hyrda filmer under 2008, det var då jag började med Lovefilm.

Beowolf
Over her dead body
10 000 B.C.
En askungensaga
Prinsen och jag
What a girl wants
Dragonfly
Return to sender
I could nerver be your woman
Unknown
27 dresses
P.S.
På smällen
Jumper
Gracie
Gone baby gone
National Treasure 2
Guldkompassen
Surf´s Up
Good lunch Chuck
Mr. Brooks
The Queen
The best man
Jakten på lycka
Next
Fantastic Four – Rise of the silver Surfer
Walk the line
Imagen me and you
Romeo + Julia
Ond aning
Natt på museet
Spider-man 3
Catch and release
Monster till svärmor
Ryktet går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar