5 mars 2012

Blue Valentine

Suck...jag har gjort det igen. Skickat tillbaka en film som jag inte tittade klart på. Vi gav det 1 timma, maken satt tålmodigt bredvid och inte en enda gång suckade han irriterat eller himlade med ögonen. Men när t.o.m. jag lessnade på filmen, ja då hade han lidit ett bra tag för min skull. Vi kollade på nått inspelat från hårddisken istället.

Filmen, det vi såg, var tragisk, desperat och bara usch.... Det var inte ens så att jag ville se hur det gick för dem, så nej... den här rekomenderar jag inte. MEN... smaken är som baken, nån annan kanske tycker den är super!

Hyrde den för att Ryan Gosling och Michelle Williams hade huvudrollerna, och jag har ju precis sett dem i 2 andra filmer, så jag tänkte att det kunde vara kul att de dem i den här. Den hade fått medel-recensioner på Lovefilm, men egentligen lyssnar jag inte på sånt, utan ser det jag tycker verkar spännande. Inget smart drag denna gång!

Blue Valentine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar