2 februari 2012

Hyrda filmer 2011

Fastän det blev rätt många biobesök det här året, så har vi såklart fortsatt hyra film. Ibland när jag sett nått bra som jag vill se igen, eller som jag vill att maken också ska få se, ja då sätter jag upp den på Lovefilm-listan.

Filmer hyrda år 2011:

Beautiful Boy
Sarahs nyckel
No strings attached
Arthur
A little bit of heaven
Sherlock Holmes
Dumma mej
Hollywood ending
Morning Glory
Limitless
World invasion:Battle Los Angeles
Gullivers resor
How do you know
The Lincon Lawyer
Liver efter detta
The Rebound
The Adjustment bureau
Due date
You again
Life as we know it
Everyday
The Greatest
Easy A
Social Network
Sammys äventyr
Kärlek i New York
Red
The other guys
Letters to Juliet
Tron Legacy
I rymden finns inga känslor
The switch –Pappa på burk
Trubbel i sagolandet
Wall Street: Money never sleeps
Barbie: Ett modeäventyr
Grown ups
The kids are all right
Sex and the city 2
The Back-up plan
The ghost writer
I min vildaste fantasi
Isprinsessan
Knight & Day
En galen natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar